Uskomatonta, että en ole kirjoittanut yli kahteen kuukauteen! Vaikka siihen on aivan selvä syy: Olen tehnyt töitä ihan hullun lailla, joten voimia ei ole jäänyt mihinkään ylimääräiseen! Aikaa kai aina löytyisi, jos haluaisi...!
Olen tällainen "keikkatyöläinen", teen silloin kun töitä on ja sitten vain "himmailen", niinkuin nuoriso asian ilmaisee. Tämä ei ole oma valinta...vai onkohan sittenkin...? No, en valita, jos näin pärjää, niinkuin näyttää pärjäävän, niin asia on ok. En kaipaa elämääni mitään "aineellisesti" arvokasta, päin vastoin, haluaisin luopua kaikesta "arvokkaasta"! Viinikin on kivempi juoda kauniista, mutta halvasta lasista, jos se särkyy, niin ei niin hirmuisesti harmita! :D
On ollut ihanaa viettää uudenvuodenpäivää aivan rauhassa kotona, yksin, ilman minkäänlaisia paineita mihinkään suuntaan. En edes aio käydä lenkillä, vaan oleskelen vain! Olen lämmitellyt takkatulen ääressä niin kauan, että jalkapohjatkin ovat aivan hikiset! (eikä jääkylmät, niinkuin tavallisesti!)
perjantai 1. tammikuuta 2010
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)