sunnuntai 9. kesäkuuta 2013

Hyttyssavut ja -kynttilät järjestykseen

Kun patiolla tai terassilla tarvitaan hyttyssavuja tai hyttyskynttilöitä, niitä yleensä lähdetään etsimään kesken kahvien tai ruokailun, kun tarve ilmenee. Jotta hyviin hetkiin ei tulisi turhia keskeytyksiä, olen laittanut molemmille terasseilleni matalat peltirasiat, joissa on hyttyskierukoita pidikkeineen ja hyttyskynttilöitä sekä tulitikut. Kaikki säilyvät siististi kuivina rasiassa ja ovat käyttövalmiita tarvittessa. Rasia ja kansi käyvät metallisina myös alustana, jolloin tuhkaa ei varise minne sattuu. Kätevää ja kaunista! 
Hieno suklaarasia ei joutunutkaan roskiin, vaan sai uuden elämän ja uuden tehtävän. Näissä rasioissa käyttämättä jääneet kynttilät säilytän seuraavaan vuoteen, sillä ensimmäiset hyttysethän yllättävät aina!  




sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Taulu vanhoista aterimista

Sain luvan julkaista kuvan tästä "taulusta".
Pohjana on aterinlaatikko, joka on uusi, mutta jos jostain vanha löytyy, niin sehän on vain parempi! Aterimien taustalle on liimattu erilaisia pitsejä.
Tuo vanha iso veitsi on kyllä pelottava! Lusikat on alpakkaa.

Hieno keittön seinällä!

torstai 3. tammikuuta 2013

Hetiketti

Minulla on paljon näitä vanhoja ja myös uudempia Hetiketti-tarroja. Tuntuu, että ne menevät vähän "hukkaan" pakasteessa. Hillopurkkeihin taas en koskaan muista niitä käyttää.
Tilli ja Persilja-tarrat pääsevät kauniisti esille maustepurkin kyljessä!

tiistai 1. tammikuuta 2013

Toiveikasta Uutta Vuotta!

Kaunista ja Puhdasta Uutta Vuotta!

Pitkä tauko päivittämisessä taas. Hermostuin totaalisesti DNA-internettiini, joka ei jaksanut toimia. 

Uusi yritys Uuden Vuoden kunniaksi!