Sain luvan julkaista kuvan tästä "taulusta".
Pohjana on aterinlaatikko, joka on uusi, mutta jos jostain vanha löytyy, niin sehän on vain parempi! Aterimien taustalle on liimattu erilaisia pitsejä.
Tuo vanha iso veitsi on kyllä pelottava! Lusikat on alpakkaa.
Hieno keittön seinällä!
sunnuntai 6. tammikuuta 2013
torstai 3. tammikuuta 2013
Hetiketti
Minulla on paljon näitä vanhoja ja myös uudempia Hetiketti-tarroja. Tuntuu, että ne menevät vähän "hukkaan" pakasteessa. Hillopurkkeihin taas en koskaan muista niitä käyttää.
Tilli ja Persilja-tarrat pääsevät kauniisti esille maustepurkin kyljessä!
Tilli ja Persilja-tarrat pääsevät kauniisti esille maustepurkin kyljessä!
tiistai 1. tammikuuta 2013
Toiveikasta Uutta Vuotta!
Kaunista ja Puhdasta Uutta Vuotta!
Uusi yritys Uuden Vuoden kunniaksi!
Pitkä tauko päivittämisessä taas. Hermostuin totaalisesti DNA-internettiini, joka ei jaksanut toimia.
Uusi yritys Uuden Vuoden kunniaksi!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)