lauantai 6. marraskuuta 2010

Pop-pop, pop-pop musiikkia!

No, jos viimeksi oli väliä kaksi kuukautta, niin nyt on kymmenen! Onko Aika nopeutunut?
Ihan selvä syy kirjoittamattomuuteeni tietysti on työ, mutta toki se on vain tekosyy, tai ainakin ajan puute on tekosyy. Sanoisin, että on vain ollut parempaa ja mielenkiintoisempaa tekemistä!
Myöskää remontti ei ole edennyt, ei edes kesällä. Aikaa olisi ollut, mutta kuka sitä kesällä jaksaa remontoida, kun voi nauttia ulkona Kesästä! Syksyllä taas on ollut pimeää ja töitä ja talvella niin kylmää ettei tarkene....
Onpa ollut ihanaa vain olla ja relata koko päivä! Nyt kylläkin aion värjätä hiukset, kun on taas tuo oma maantien harmaa tullut esille.
Ennen päiväunia mietin mitä taustamusiikkia laittaisin, olisin laittanut pop-musiikkia, mutta minulla ei ole pop-musiikkia cd:llä! Laitoin siis rentoutusmusiikkia. Juuri äsken tv:stä tuli tuo kappale Pop-pop-musiikkia!

perjantai 1. tammikuuta 2010

Uuden Vuoden alkaessa

Uskomatonta, että en ole kirjoittanut yli kahteen kuukauteen! Vaikka siihen on aivan selvä syy: Olen tehnyt töitä ihan hullun lailla, joten voimia ei ole jäänyt mihinkään ylimääräiseen! Aikaa kai aina löytyisi, jos haluaisi...!
Olen tällainen "keikkatyöläinen", teen silloin kun töitä on ja sitten vain "himmailen", niinkuin nuoriso asian ilmaisee. Tämä ei ole oma valinta...vai onkohan sittenkin...? No, en valita, jos näin pärjää, niinkuin näyttää pärjäävän, niin asia on ok. En kaipaa elämääni mitään "aineellisesti" arvokasta, päin vastoin, haluaisin luopua kaikesta "arvokkaasta"! Viinikin on kivempi juoda kauniista, mutta halvasta lasista, jos se särkyy, niin ei niin hirmuisesti harmita! :D

On ollut ihanaa viettää uudenvuodenpäivää aivan rauhassa kotona, yksin, ilman minkäänlaisia paineita mihinkään suuntaan. En edes aio käydä lenkillä, vaan oleskelen vain! Olen lämmitellyt takkatulen ääressä niin kauan, että jalkapohjatkin ovat aivan hikiset! (eikä jääkylmät, niinkuin tavallisesti!)