Luovaa taukoa on jatkunut ja jatkunut. Vain vähän olen saanut aikaiseksi, mutta ei se haittaa. Väkisin tehty ei ole hyvä. Parempi olla tekemättä, jos siltä tuntuu. Jotain kuitenkin tein, tasoitin pienen seinän pätkän ja maalasin sen. Värisävy oli tietysti aivan liian tumma. Niinhän siinä aina käy, kaupassa vaalea, kotona tumma. No, päätin, että se on hyvä! Päätyseinän viimeinen tapettivuota on seinällä ja seinä näyttää kokonaiselta nyt! Kaunis se on. Pidän siitä päivä päivältä enemmän!
Aurinkoa ei ole näkynyt. Pimeällä ei voi kuvata.
Olen leikannut tapettivuotia valmiiksi, että kun inspiraatio iskee, on nopeampi aloittaa.
Nyt kuitenkin lähden käymään ystäväni luona Pariisissa. Ehkä sieltä on tuliaisina iloa, intoa ja inspiraatiota!
tiistai 27. lokakuuta 2009
tiistai 20. lokakuuta 2009
Luova tauko
Remontissa on nyt ollut luovaa taukoa..pari viikkoa?
Seinästä lähti pala pois, ja pitäisi ostaa spakkelia...mutta tarvitsisin vain ruokalusikallisen, joten pitääkö minun todella ostaa jättituubi?!
Välillä mietin, onko tapettivalinnat aivan pielessä...lasten mielestä on! Mutta sitten ajattelin,että koska he eivät enää asu täällä, ei ole heidän asiansa moittia minun valintojani! Pidän olohuoneen peräseinästä joka päivä vaan enemmän. (Eivät he tätä retroa moitikaan, vaan sitä kartanotyylistä raitatapettia, joka on muilla seinillä!) Pidän minä siitä toisestakin... en kai muuten sitä olisi laittanut!
Hain varastosta toisen valkoisen metallisen kynttiläkattokruunun. Se on kaunis. Laitan kuvan , kunhan on sellainen päivä, että voin sen kuvata! Huomenna ja ensi viikolla saan huutonetistä ostamiani ihanuuksia!
torstai 15. lokakuuta 2009
sunnuntai 4. lokakuuta 2009
Rauhallinen sunnuntai
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)