Sisäinen hamsterini heräsi horroksestaan! Olin vähän ajatellut olla sitä herättämättä, mutta herää se näköjään herättämättäkin! Tässä on Hamsterin ensimmäiset saavutukset: Kaksi purkkia punaherukka-karviaishilloa. Hillosokerilla tietysti. Yritän välttää lisäaineita, mutta hillosokeri on poikkeus. Olen tehnyt hilloa myös tavallisella sokerilla ja intiaanisokerilla, mutta niin koostumus kuin säilyvyyskin olivat suoraan sanottuna surkeita. Niin surkeita, että en enää pilaa hyviä aineksia turhan takia. Olen siis vannoutunut Hillosokerin ystävä! Aina ei lettujen kanssa tarvitse olla mansikkahilloa, vaihtelu virkistää.
(kuvat salamalla ja ilman)
En tiedä miten Mangoldin siemen on joutunut käytävälle kivien väliin, mutta näyttää olevan otollinen kasvupaikka!
Tämä herra taas nauttii kesän viimeisistä aurinkoisista päivistä seinustalla....
....ja nurmella!
