sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Korut esille!

Korut olisi kiva saada kauniisti esille muulloinkin kuin niitä käyttäessä. Niinpä hankin korutelineen, johon koruja saattoi ripustaa. Mutta ei täyteen ahdettu koruteline kovin kauniilta näyttänyt - ja itse asiassa se näytti aika surulliselta vajaanakin. Siispä kokeilemaan luovempia ratkaisuja!

Sormuksille oma talo: (ja vähän muullekin pikkusälälle!)

Ostin kerran kirpparilta pari isoa lasikantta, jotka eivät kuitenkaan sopineet purkkeihini. Yksi pienempi kansi oli jo aiemmin jäänyt orvoksi. Ne ovat kauniita rannerengastelineitä! 


Lopuksi vielä makuuhuoneen lokerikko, jossa korvakorurasiat ja muut ovat järjestyksessä ja sopivasti esillä. 


Kuvien laatu voisi olla parempi, mutta ideahan on tärkein! 

tiistai 2. lokakuuta 2012

Samoja ideoita

Huomasin muutamassa blogissa vierailtuani, että samoja ajatuksia on nyt ilmassa!

Raanut ja ryijyt on nyt muotia! Ostin elokuussa villaraanun, mutta en ajatellut sitä matoksi laittaa, vaan sohvan päälle suojaksi ja koristeeksi. On vain odottanut tuuletusta!

Tässä se nyt on, sohvan päällä kaunistuksena ja lämmittää ihanasti päiväunilla!



Muutama päivä sitten otin ja hajotin kesän ajan yrttilaatikkona palvelleen mansikkalaatikon.

Pohja jo poistettu:

Niitit oli yllättävän tiukassa.

Voimaa joutui käyttämään aika paljon.....

 ...ennenkuin laatikko oli osina!
Voimankäytön seurauksena sivukappaleet kärsivät...

Tänään sitten luin vinkin, että tällaisesta laatikosta saa kätevän pikkuhyllyn! Eipä tullut itselle mieleen. No onneksi laatikoita on vielä!