lauantai 16. kesäkuuta 2012

Yrttitarha keittiön ikkunalla

Hassua, miten joku pikaisesti kokoon kyhätty mansikka-laatikko voi tehdä niin iloiseksi, mutta hulluilla on halvat huvit! :D
Vuorasin laatikon kenkäkaupan kassista leikatulla muovilla, tuli vedenpitävä ja siisti! Asettelin sekaisin pitkin pöytiä olleet yrtit ja salaatit kauniisti esille ja toiseen laatikkkoon kylvin uusia yrttejä ystävän tupareita ajatellen.
Paljon muutakin olen puuhaillut, mutta tämä oli niin hauskaa!
 

perjantai 15. kesäkuuta 2012

Puulaatikoita

Näin kaupassa mansikanmyyjältä yli jääneitä laatikoita. Ajattelin heti, että ne olisivat kauniita yrttilaatikoita! Niinpä pyysin saada muutaman tyhjän laatikon ja sainkin. Huomenna etsin sopivia istutusruukkuja tai -purkkeja tai rasioita, ja pistän basilikaa, tilliä ja persiljaa kasvamaan. Ystäväni saa yrttilaatikon tupaantuliaislahjaksi! Lahja, josta on iloa pitkään, mutta josta ei jää krääsää kirjahyllyyn!

tiistai 12. kesäkuuta 2012

Uusi alku ja uudet kujeet!

No niin, herätetäänpä nyt tämäkin blogi sitten henkiin lähes parin vuoden hiljaiselon jälkeen. Oikeastaan perustin blogin alunperin vain pitääkseni "atk-taitojani" yllä, mutta nyt ajattelin kirjoitella kierrätyksestä ja tuunauksesta ja laittaa kuvia omista jutuistani!