lauantai 6. marraskuuta 2010

Pop-pop, pop-pop musiikkia!

No, jos viimeksi oli väliä kaksi kuukautta, niin nyt on kymmenen! Onko Aika nopeutunut?
Ihan selvä syy kirjoittamattomuuteeni tietysti on työ, mutta toki se on vain tekosyy, tai ainakin ajan puute on tekosyy. Sanoisin, että on vain ollut parempaa ja mielenkiintoisempaa tekemistä!
Myöskää remontti ei ole edennyt, ei edes kesällä. Aikaa olisi ollut, mutta kuka sitä kesällä jaksaa remontoida, kun voi nauttia ulkona Kesästä! Syksyllä taas on ollut pimeää ja töitä ja talvella niin kylmää ettei tarkene....
Onpa ollut ihanaa vain olla ja relata koko päivä! Nyt kylläkin aion värjätä hiukset, kun on taas tuo oma maantien harmaa tullut esille.
Ennen päiväunia mietin mitä taustamusiikkia laittaisin, olisin laittanut pop-musiikkia, mutta minulla ei ole pop-musiikkia cd:llä! Laitoin siis rentoutusmusiikkia. Juuri äsken tv:stä tuli tuo kappale Pop-pop-musiikkia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti