Sormuksille oma talo: (ja vähän muullekin pikkusälälle!)
Ostin kerran kirpparilta pari isoa lasikantta, jotka eivät kuitenkaan sopineet purkkeihini. Yksi pienempi kansi oli jo aiemmin jäänyt orvoksi. Ne ovat kauniita rannerengastelineitä!
Lopuksi vielä makuuhuoneen lokerikko, jossa korvakorurasiat ja muut ovat järjestyksessä ja sopivasti esillä.
Kuvien laatu voisi olla parempi, mutta ideahan on tärkein!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti