sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Korut esille!

Korut olisi kiva saada kauniisti esille muulloinkin kuin niitä käyttäessä. Niinpä hankin korutelineen, johon koruja saattoi ripustaa. Mutta ei täyteen ahdettu koruteline kovin kauniilta näyttänyt - ja itse asiassa se näytti aika surulliselta vajaanakin. Siispä kokeilemaan luovempia ratkaisuja!

Sormuksille oma talo: (ja vähän muullekin pikkusälälle!)

Ostin kerran kirpparilta pari isoa lasikantta, jotka eivät kuitenkaan sopineet purkkeihini. Yksi pienempi kansi oli jo aiemmin jäänyt orvoksi. Ne ovat kauniita rannerengastelineitä! 


Lopuksi vielä makuuhuoneen lokerikko, jossa korvakorurasiat ja muut ovat järjestyksessä ja sopivasti esillä. 


Kuvien laatu voisi olla parempi, mutta ideahan on tärkein! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti