torstai 3. tammikuuta 2013

Hetiketti

Minulla on paljon näitä vanhoja ja myös uudempia Hetiketti-tarroja. Tuntuu, että ne menevät vähän "hukkaan" pakasteessa. Hillopurkkeihin taas en koskaan muista niitä käyttää.
Tilli ja Persilja-tarrat pääsevät kauniisti esille maustepurkin kyljessä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti