No niin, herätetäänpä nyt tämäkin blogi sitten henkiin lähes parin vuoden hiljaiselon jälkeen. Oikeastaan perustin blogin alunperin vain pitääkseni "atk-taitojani" yllä, mutta nyt ajattelin kirjoitella kierrätyksestä ja tuunauksesta ja laittaa kuvia omista jutuistani!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti