tiistai 29. syyskuuta 2009

Tapetointia

Tänään viimeinkin pääsin aloittamaan tapetoinnin! Viimeinen viivästys tuli siitä, että en osannut irrottaa valokatkaisijoiden suojakoteloita! Sain mm. sellaisen neuvon, että irrota väkisin vääntämällä. Onneksi en niin tehnyt, koska asiantuntijan avulla selvisi, että niissä on pienet väkäset, jotka pitää "avata"!

Mutta kyllä oli mukavaa päästä taas tapetoimaan! Ensimmäiseen vuotaan tosin tuli liikaa liisteriä, kun nämä nykyiset paperitapetitkaan eivät tarvitse niin paljoa liisteriä kuin ennen!

Uutta ja vanhaa tapettia rinnakkain!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti