keskiviikko 30. syyskuuta 2009

Ukkonen ja raesade!

Eilen illalla salamoi, ensin en edes tajunnut että se oli salama! Mutta pian jyrisi oikein kunnolla, joten pakko oli uskoa, että kyllä se ukonilma on, vaikka ilma oli kylmä, ja muutenkin ukkonen syyskuun lopulla ei ole ihan tavalline ilmiö. Eikä kulunut kuin reilu tunti, niin jo satoi rakeita. Piha näytti siltä kuin olisi karkeaa merisuolaa kylvetty.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti