sunnuntai 4. lokakuuta 2009

Rauhallinen sunnuntai



Loukkasin käteni, tapetointi keskeytyi. Lauantaina shoppailin oikein urakalla, uuvuksiin asti! Viikonloppuna on myös ollut aikaa kuunnella musiikkia ja katsella kynttiläpitsin muodostumista! Huomenna viimeiset tapettiostot ja taas töihin. Pian saanen kuvia myös valmiista seinästä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti