Remontissa on nyt ollut luovaa taukoa..pari viikkoa?
Seinästä lähti pala pois, ja pitäisi ostaa spakkelia...mutta tarvitsisin vain ruokalusikallisen, joten pitääkö minun todella ostaa jättituubi?!
Välillä mietin, onko tapettivalinnat aivan pielessä...lasten mielestä on! Mutta sitten ajattelin,että koska he eivät enää asu täällä, ei ole heidän asiansa moittia minun valintojani! Pidän olohuoneen peräseinästä joka päivä vaan enemmän. (Eivät he tätä retroa moitikaan, vaan sitä kartanotyylistä raitatapettia, joka on muilla seinillä!) Pidän minä siitä toisestakin... en kai muuten sitä olisi laittanut!
Hain varastosta toisen valkoisen metallisen kynttiläkattokruunun. Se on kaunis. Laitan kuvan , kunhan on sellainen päivä, että voin sen kuvata! Huomenna ja ensi viikolla saan huutonetistä ostamiani ihanuuksia!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti