Luovaa taukoa on jatkunut ja jatkunut. Vain vähän olen saanut aikaiseksi, mutta ei se haittaa. Väkisin tehty ei ole hyvä. Parempi olla tekemättä, jos siltä tuntuu. Jotain kuitenkin tein, tasoitin pienen seinän pätkän ja maalasin sen. Värisävy oli tietysti aivan liian tumma. Niinhän siinä aina käy, kaupassa vaalea, kotona tumma. No, päätin, että se on hyvä! Päätyseinän viimeinen tapettivuota on seinällä ja seinä näyttää kokonaiselta nyt! Kaunis se on. Pidän siitä päivä päivältä enemmän!
Aurinkoa ei ole näkynyt. Pimeällä ei voi kuvata.
Olen leikannut tapettivuotia valmiiksi, että kun inspiraatio iskee, on nopeampi aloittaa.
Nyt kuitenkin lähden käymään ystäväni luona Pariisissa. Ehkä sieltä on tuliaisina iloa, intoa ja inspiraatiota!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti