Vuorasin laatikon kenkäkaupan kassista leikatulla muovilla, tuli vedenpitävä ja siisti! Asettelin sekaisin pitkin pöytiä olleet yrtit ja salaatit kauniisti esille ja toiseen laatikkkoon kylvin uusia yrttejä ystävän tupareita ajatellen.
Paljon muutakin olen puuhaillut, mutta tämä oli niin hauskaa!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti