perjantai 15. kesäkuuta 2012
Puulaatikoita
Näin kaupassa mansikanmyyjältä yli jääneitä laatikoita. Ajattelin heti, että ne olisivat kauniita yrttilaatikoita! Niinpä pyysin saada muutaman tyhjän laatikon ja sainkin.
Huomenna etsin sopivia istutusruukkuja tai -purkkeja tai rasioita, ja pistän basilikaa, tilliä ja persiljaa kasvamaan. Ystäväni saa yrttilaatikon tupaantuliaislahjaksi! Lahja, josta on iloa pitkään, mutta josta ei jää krääsää kirjahyllyyn!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti