maanantai 30. heinäkuuta 2012

Syvällisiä mietteitä sadepäivänä

Olen miettinyt, mikä tekee minut onnelliseksi. Tässä vähän listaa.... onko tämä jotenkin omituista? En tarkoita listan laatimista vaan sen sisältöä!

  • salaatin tekeminen (tämä on mun ehdoton ykkönen ja intohimoni!) 
  • vihannesten pilkkominen 
  • käsityöt 
  • pyöräily, uinti, kävely, rullaluistelu, patikointi 
  • teatterissa käynti ystävän kanssa 
  • kuohuviinipicnic ystävän kanssa  
  • juokseminen paljain jaloin (ja melkein alasti) kesäsateessa
Hmmm.... nää kaikki on lähes ilmaisia! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti