- salaatin tekeminen (tämä on mun ehdoton ykkönen ja intohimoni!)
- vihannesten pilkkominen
- käsityöt
- pyöräily, uinti, kävely, rullaluistelu, patikointi
- teatterissa käynti ystävän kanssa
- kuohuviinipicnic ystävän kanssa
- juokseminen paljain jaloin (ja melkein alasti) kesäsateessa
maanantai 30. heinäkuuta 2012
Syvällisiä mietteitä sadepäivänä
Olen miettinyt, mikä tekee minut onnelliseksi. Tässä vähän listaa.... onko tämä jotenkin omituista? En tarkoita listan laatimista vaan sen sisältöä!
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti