Tänään olen tapetoinut, pitkästä aikaa!
Viimeinen huone on menossa. (omaa makuuhuonettani en ole aikonut tapetoida, koska siellä on ihanaa ranskalaista tapettia, jota en halua vaihtaa ...en siitäkään huolimatta, että tapetin pohjaväri on tummunut....!) Kaksi seinää neljästä sain tänään tehtyä. Kullanvärinen tapetti näyttääkin seinällä lähinnä likaiselta hiekalta! Lootus-tapetti sentään näyttää hyvältä! Siinä on jännää metallinhohtoa, mutta ei liikaa!
Odotan innolla, että saan huoneen valmiiksi ja teen siitä työhuoneeni! Luulisi työn luistavan ja menestystä satavan, kulta-valkoisessa huoneessa!
Lootus-kukka tapettia yhdellä seinän pätkällä:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti