En
ole pitänyt valkoisesta enkä varsinkaan mustasta sisustuksessa, ja
vaatteissakin vähänlaisesti. Mutta pari vuotta sitten iski
valkoinen makuuhuoneeseen: valkoiset lakanat ja kesäksi valkoinen
sääskiverkko ...kuin prinsessakatos!
Voi
miten ihanaa oli nukkua valkoisissa lakanoissa, kuin taivaassa!
Sitten
valkoinen hiipi taloon kuin varkain, tapeteissa valkoista ja hiekkaa,
valkoisia kynttiläkruunuja, valkoiset verhot, valkoisia liinoja ja lopulta luonnonvalkoinen sohva! Olisikohan
siinä jo päätepiste, sillä rakastan kuitenkin värejä, joten
mitään White Housea tästä ei tule!
No jaa.... on myös valkoisia torkkupeittoja ja tyynyjä.....
Musta
nahkasohvakin on tullut jossain välissä hankittua, sen saa poika
asuntoonsa.
Tässä kuva olohuoneen nurkasta, tuossa sohvalla on aivan ihanaa ottaa päivätorkut! ....ja tuo vaalenpunainen pikku matto sohvalla on niin ihku! :D
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti