torstai 2. elokuuta 2012

Valkoista


En ole pitänyt valkoisesta enkä varsinkaan mustasta sisustuksessa, ja vaatteissakin vähänlaisesti. Mutta pari vuotta sitten iski valkoinen makuuhuoneeseen: valkoiset lakanat ja kesäksi valkoinen sääskiverkko ...kuin prinsessakatos! 
Voi miten ihanaa oli nukkua valkoisissa lakanoissa, kuin taivaassa! 

Sitten valkoinen hiipi taloon kuin varkain, tapeteissa valkoista ja hiekkaa, valkoisia kynttiläkruunuja, valkoiset verhot, valkoisia liinoja ja lopulta luonnonvalkoinen sohva! Olisikohan siinä jo päätepiste, sillä rakastan kuitenkin värejä, joten mitään White Housea tästä ei tule!

No jaa.... on myös valkoisia torkkupeittoja ja tyynyjä.....

Musta nahkasohvakin on tullut jossain välissä hankittua, sen saa poika asuntoonsa.

Tässä kuva olohuoneen nurkasta, tuossa sohvalla on aivan ihanaa ottaa päivätorkut! ....ja tuo vaalenpunainen pikku matto sohvalla on niin ihku! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti