Tämän "projektin" olen aloittanut jo kauan sitten, mutta kesken on jäänyt.... Tästä on kuitenkin hyvä jatkaa!
Minulla oli pätkä harmaantunutta lautaa. Sahailin sen sopivan mittaisiksi paloiksi, n. 20 - 25 cm. Pinta oli likaisen oloinen ja "nukkaantunut", niinpä pesin juuriharjan ja veden kanssa pinnan puhtaaksi, samalla pinta myös vaaleni, ja puun syyt tulivat paremmin näkyviin, kun pehmennyt puuaines lähti pois.
Kuivattelin laudan pätkät ja lopuksi kiinnitin pienet taulukoulut takapuolelle.
Etupuolet:
Kaunistahan vanha puu on ihan sellaisenaankin, mutta kyllä näistä olisi tarkoitus tehdä tauluja lisäämällä jotain tuohon pinnalle, mutta en ole vielä keksinyt mikä olisi se sopiva....
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti