perjantai 21. syyskuuta 2012

Pimennossa


Netti on edelleen toiminut huonosti! Välillä toimii, mutta siten kun alan tekemään jotain, niin yhteys katkeaa!
Tuunailemaankaan en pahemmin ole ehtinyt, mutta antaa idoiden muhia!

Eilen illalla kotiin tulessa olin aivan uupunut ja kaipasin jotain makeaa. Jääkaapissa oli valmista kinuskikastiketta, mutta ei sitä paljaaltaan voi syödä! Marjat pakastimessa jäässä, ei jäätelöä, sitruunakiisselinkin olin jo syönyt.....

Omena!
Kuorin vihreän omenan ja leikkasin lohkoiksi kuin piirakkaan. Siemenkodat tietysti pois!
Kauniisti lautaselle kukan muotoon ja minuutiksi mikroon. Kääntely ja puoli minuuttia lisää aikaa.
Päälle kanelia - oho, vähän humpsahti! -  ja reilusti kinuskikastiketta. Iltaherkku on valmis! ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti