sunnuntai 2. syyskuuta 2012

Ideapäivä

Sateinen ja tuulinen päivä ei innostanut ulos, en edes konserttiin viitsinyt lähteä, vaikka olin aikonut. Sen verran kävin ulkona, että hain puita sisään ja lämmitin uunia. Suuren osan päivää olen YRITTÄNYT surffata netissä, mikä on ollut kuitenkin aika epätoivoista, koska sivut ovat auenneet tosi hitaasti, vaikka yhteys näyttäisi olevan ihan ok. Ovatkohan kaikki muutkin tänään netissä?

Sen verran pääsin kuitenkin vierailemaan muiden tuunaussivuilla, että ilokseni huomasin tuunauksen olevan  nyt tosiaan kovasti pinnalla, mikä on hyvä asia. Aina ei tarvitse OSTAA, vaan voi TEHDÄ ITSE!

Kaikenlaisia kivoja ideoita mukaan tarttui ja niinpä kävin varastolla etsiskelemässä tuunattavaa. Seuraava projekti on tässä:
Tämän metallilankakorin olen ostanut pakastearkun pohjalle laitettavaksi, jotta sieltä on helpompi nostaa rasioita ylös. Jos pakastin on kovin täynnä, ei tämäkään auta! Nyt se kuitenkin saa toivottavasti uuden elämän!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti