tiistai 2. lokakuuta 2012

Samoja ideoita

Huomasin muutamassa blogissa vierailtuani, että samoja ajatuksia on nyt ilmassa!

Raanut ja ryijyt on nyt muotia! Ostin elokuussa villaraanun, mutta en ajatellut sitä matoksi laittaa, vaan sohvan päälle suojaksi ja koristeeksi. On vain odottanut tuuletusta!

Tässä se nyt on, sohvan päällä kaunistuksena ja lämmittää ihanasti päiväunilla!



Muutama päivä sitten otin ja hajotin kesän ajan yrttilaatikkona palvelleen mansikkalaatikon.

Pohja jo poistettu:

Niitit oli yllättävän tiukassa.

Voimaa joutui käyttämään aika paljon.....

 ...ennenkuin laatikko oli osina!
Voimankäytön seurauksena sivukappaleet kärsivät...

Tänään sitten luin vinkin, että tällaisesta laatikosta saa kätevän pikkuhyllyn! Eipä tullut itselle mieleen. No onneksi laatikoita on vielä!

4 kommenttia:

  1. Tuohan on taas uusi hyvä tapa käyttää raanua, muita idiksiä on tosiaan ollu muutamassa blogisssa. Haa, mistäs löytyi tuo vinkki tuohon laatikon käyttöön, se kuulostaa tutulta :D

    VastaaPoista
  2. Joo, sieltä sinun blogistahan se tosiaan löytyi! :D
    Minä olen vielä aloitteija näissä linkitysjutuissa - ja ehkä liiankin varovainen, etten riko kenenkään oikeuksia, niin en vielä uskalla muuta kuin noin sanallisesti vihjailla!

    VastaaPoista
  3. Hih! Mun blogia saa linkitellä, ei haittaa :) Muistan kyllä että jossain blogissa linkittäminen oli kielletty, syytä moiseen en kyllä tiedä.

    Nuo mansikkalaatikot näyttää aika mielenkiintoiselta materiaalta kun ne on purettu. Harmittaa että jouduin muuton takia heittämään omani pois, mutta kyllähän niitä saa lisää.

    VastaaPoista
  4. Kiva, kiitos!

    Mun mansikkalaatikot odottaa isnpiraatiota, ajattelin kokeilla jotain seinäkoriste juttua...

    VastaaPoista