tiistai 28. elokuuta 2012

Lisää kehystuunausta

Nämä kirpparilta ostetut kehykset eivät muuten olisi tarvinneet tuunausta, mutta molempien yläreunassa oli jotain ihme liisteriä, joka tarttui käsiin.... joten raaputin sen pois, ja sitten piti raaputella ja hioa muutkin pinnat.
Luulin töhnää ensin liimaksi, mutta se saattoi myös olla rasvaa ja pölyä, juuri sellaista mitä keittiössä esim. tuulettimen päälle kertyy.


Alakuvassa oikealla vielä käsittelemätön kehys.


...ja lopuksi vielä omakuva! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti