Luulin töhnää ensin liimaksi, mutta se saattoi myös olla rasvaa ja pölyä, juuri sellaista mitä keittiössä esim. tuulettimen päälle kertyy.
Alakuvassa oikealla vielä käsittelemätön kehys.
...ja lopuksi vielä omakuva!
Elämää, remonttia ja tuunausta keltaisessa talossa.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti