Nyt voisi tehdä vaikka mitä, jos vaan ehtisi! Talossa olisi maalattavaa, mutta erityisesti haluaisin maalata tauluja! Mikä yhtäkkinen intohimo!
Olisi ihanaa päästä kutomaan mattoja, mutta kuteet on leikattava ensin. Se onkin sitten tosi hidasta puuhaa, mutta urakaksi en ota. Leikaan yhden vaatteen aina silloin kun huvittaa, ettei mene stressin puolelle. Tärkeintä kaikessa tekemisessä on, että se on hauskaa!
Kaikenlaista tuunaamista tässä myös suunnittelen. Ostin erilaisia kehyksiä, osa todella rumia. Se on hyvä se, sillä huonompaan ei siis voi enää mennä! Kunhan pääsen tuumasta toimeen, laitan kuvia.....
Mutta ensin kuva croissantista! Tein sunnuntaiaamuna purkista Danerollseja ja laitoin hilloa sisään. Tämä hillo ei pysynyt aloillaan, vaan valui ulos rullasta. Tuli pitsipyrstöinen "lintu":
Ulkona on taas ihan hurja sumu. Kosteus nousee maasta ilmaan. Tämä kuva eilen illalla:
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti