tiistai 14. elokuuta 2012

Tuloksia....!

Aiemmin laitoin kuvia yrtti-mansikkalaatikoista, ja ystäväni onkin saanut yrttilaatikot tuparilahjaksi, mutta kyllä näitä riittää myös itselle! Tässäpä pari kuvaa! Kissa tosin on myös harrastanut yrttien hoitoa, joten osa kasveista on vähän kärsinyt, eniten ne, jotka päätyivät lattialle nurinpäin! 



....ja tässä vielä komeat till ja persilja, jotka olivat hukkua muutama viikko sitten, mutta pelastuivat kuitenkin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti