En tiedä voiko tätä oikeastaan edes tuunaukseksi sanoa, koska vain hioin ruman maalin osittain pois, että sain kuluneen näköisen pinnan. Maali lähti osittain rullautumalla, joten ihmettelen, että mitähän maalia se oikeastaan oli....
Tässä valmista, kehys 2:
Tässä vielä toinen projekti: Petsasin harmaat kehykset kolmeen kertaan pähkinän ruskeiksi.
Lopuksi vielä lakkasin pinnan, ettei petsi karkaa omille teilleen!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti