torstai 9. elokuuta 2012

Lepopäivänä

Sunnuntaina oli kirpputorin jälkeinen lepopäivä! Kaunis ilma houkutti ulos, mutta mitään kovin erikoista en jaksannut tehdä. Sitten keksin, että tänään on hyvä päivä alkaa leikkelysten eli matonkuteiden leikkaaminen. Kaivoin kaapista muutaman vanhan trikoopaidan, joita olin säilyttänyt juuri tätä varten.
Olen ehkä joskus lapsena leikannut äidin apuna, mutta en tosiaankaan tiennyt miten pitäisi leikata, mikä leveys jne.....
Miettimällä ja kokeilemalla pääsin kuitenkin alkuun. Mukavaa pihapuuhaa kesäpäivänä!

Näistä yhdistettynä farkku-kuteisiin pitäisi siis joskus syntyä matto! Hyvä alku!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti